Herkese merhaba.
Akciğer kanseri nedeniyle hastanede yatan babam için yazılan ilacı hiçbir yerde bulamıyoruz.
İlacın adı "Ekipim" Enfeksiyonu düşürmek için kullanıyorlar, babam da hastanede enfeksiyon sebebiyle yatıyor zaten. Tedavi için gereken ana ilaç hiçbir depoda veya eczanede yok.
Ücreti neyse ödeyerek ilacı alacağız. Eşinde, dostunda, eczacısında bu ilaca rastlayan olursa haber verirseniz çok sevinirim.