Şurada kaç kişi yorum yapmış 1 kişi bile sponsor olan ucundan şöyle haklıdır dememiş. Bariz bir şekilde işgüzarlık yapmış ama hala kendini savunuyor. Çıkıp "hata ettim, özür dilerim" dese bu kadar itibarı zedelenmez ama bizim millette nedense adam öldürse özür dileyecek ağız yok. 20 TL için düşülen durumlara bak, Allah düşürmesin.

Bu şekilde düzenbazlık yapan herkesin ufak büyük demeden konusu açılsın istiyorum. Yarın bir gün tekrar daha büyük mağduriyet yaşanmasın, biz de görelim ki kimle iş yapmayacağımızı anlayalım.

Geçmiş olsun.