Her şeyi geçtim siz domaini arkadaşın açtığı hesaba tanımlıyorsunuz. Sonra o hesaba erişip o domaini iptal ediyorsunuz doğru mu. Veya kendi admin yetkinizle iptal ediyorsunuz. Bu etik değil ya bu komedi 24 saati geçmişmiş. 1 yıllık domainse 1 yıl orada duracak bu yok öyle yağma. Sizi tanımam arkadaşı da tanımam fakat şimdi yorumunuzu gördüm anlaşmaya çalışıyoruz diye. Bu konu buraya açılmasaydı üstüne yatılırdı diye düşünüyorum. Firma sahibisiniz 20 lira için verdiğiniz algının umarım farkındasınızdır.