ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 TL elinde kalsa ne olur kalmasa ne olur sen sponsor olmuşsun adamın domainini almışsın senin işin bitmiş o domain o adamın artık sen onu satamazsın. 20 TL için panik olup elimde kaldığı için sattım demek ise zaten başlı başına nasıl sözde firma olduğunu ortaya koyuyor. Kime sattıysan etiketle de 50 TL verip arkadaşa hediye edeyim.
hocam zaten anlaşma sağlandı birde firma adına iş yapmadım ben kendi adıma yaptım firmayı karıştırıyorsunuz firma bizzat bana ait değildir.