mumunguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik bilgileri benim tarafımca alınmamıştır Web sitesine kayıt olurken bu bilgiler istenmektedir bu konuda yanlışınız var lütfen doğru bir bilgi isteyip o bilgi üzerine konuşunuz.

2. Konu:

Domain değerinden dolayı değil elimizde kaldığından dolayı 20₺ ye R10 üzerinde bir arkadaşa verilmiştir günümüz piyasasında bu paraya zaten .com Domain yok.
20 TL elinde kalsa ne olur kalmasa ne olur sen sponsor olmuşsun adamın domainini almışsın senin işin bitmiş o domain o adamın artık sen onu satamazsın. 20 TL için panik olup elimde kaldığı için sattım demek ise zaten başlı başına nasıl sözde firma olduğunu ortaya koyuyor. Kime sattıysan etiketle de 50 TL verip arkadaşa hediye edeyim.