dolunay23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba telefon açılırken loog gelip gidiyordu servise gönderdiğimizde depolama kısmında sıkıntı oldugunu söyledi bir kaç gün sonra icloud şifresi istediler sizce sıkıntı durum olur mu mesajlara fotoğraflara ulaşım gibi nasıl silebilirim telefon elimde olmadan
iCloud sitesi üzerinden silebilirsiniz hocam