Merhaba telefon açılırken loog gelip gidiyordu servise gönderdiğimizde depolama kısmında sıkıntı oldugunu söyledi bir kaç gün sonra icloud şifresi istediler sizce sıkıntı durum olur mu mesajlara fotoğraflara ulaşım gibi nasıl silebilirim telefon elimde olmadan