websefi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-Ticaret sektöründe bebe giyimi denedim. Bütçem yeterli olmadığı için başarısız oldum. Tekrar e-ticarete atılırsam pazaryerleri ile uğraşmam. Lakin satacağım üründe pazaryerlerinde rekabet az ve kar marjı yüksekse pazaryerlerindede satabilirim.
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam, elimizde stok çok fakat pazaryeri mantığını çözmeye çalışacağız