Millet nasıl kilo alamıyor ben de onu anlamıyorum 😀177 boyunda 110 kiloyum .

Benim de 2 kardeş 185 boylarında 61 kilodan yukarı çıktıklarını görmedim. Neredeyse ben kadar yemek yiyor. Biri doktora gitti tahlil falan yaptırdı. Bir şey çıkmadı
Doktor senin de nasibin bu kadarmış diyerek yollamış.