eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıl önce kullandığım avatar sizinkisi.nostalji yaşadım birden

Sanırım gözlük kullananlar bir süre kullanıyor bu avatarı eksik kalmayayım dedim