Mesajı ss ledim , farazi bir ilaç mı yoksa doktor tarafından reçete ile mi aldınız ?
Tecrübelerinizi yazar mısınız ?
Askerde revirciydim tam pişmemiş çiğ etten bir bölük tenya olmuştuk ve subay doktorumuz bunu yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam 4 günde 1 kişide dahi kalmamıştı çok güçlü bir tenya ilacıdır bunu kullanmak için tenya olmanıza bile gerek yok arada kullanılması gerekiyor sonuç olarak çiğ et tüketiyoruz salam gibi sucuk gibi