xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şoktan aldım 1000 liraya geçen yaz memnunum
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xdrive bakın hocam çok rahattır
ardakcbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar ben de kendime bakıyorum. Araştırdığım şeylerde 2300 TL'ye şöyle bir şey bulmuştum. Belki faydası olur

https://exvega.com/urun/exvega-andro...ellikli-siyah/
xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen rgbli rampage gelmişti ama pahalıydı
black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xDrive sancak kullanıyorum bence kesinlikle ücretini haketmiyor sadece gösteriş var, aynı fiyata çok kaliteli ofis koltukları var onları tercih etmenizi öneririm
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://ty.gl/97hti7xu75 bu var en uyguna. Birwz daha koyarsanız üstüne sancak, akdeniz modellerine bakabilirsiniz
Luciquad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biraz daha ekleyip https://www.hawkchair.com/kategori/oyuncu-koltugu kumaş alabilirsiniz.
Bu attığım linkteki nasıldır sizce F/p olarak
TIKLA