şoktan aldım 1000 liraya geçen yaz memnunum
Xdrive bakın hocam çok rahattır
geçen rgbli rampage gelmişti ama pahalıydı
xDrive sancak kullanıyorum bence kesinlikle ücretini haketmiyor sadece gösteriş var, aynı fiyata çok kaliteli ofis koltukları var onları tercih etmenizi öneririm
Bu attığım linkteki nasıldır sizce F/p olarak
TIKLA