geçen rgbli rampage gelmişti ama pahalıydı
xDrive sancak kullanıyorum bence kesinlikle ücretini haketmiyor sadece gösteriş var, aynı fiyata çok kaliteli ofis koltukları var onları tercih etmenizi öneririm
Tesekku4 ederim
Attiginiz linkteki güzel gibi hocam tesekkur ederim
Çok pahali hocam ya