Ben cok dolandirildim hepsini toplarsan 1000 euroyu gecer hicbirisinede hakkimi helal etmiyorum zaten benden aldiklari paranin hayrini goremezler haydan gelen huya gider. Cogunun sikayet dahi etmedim sadece bir kisi 3 ay sonra akli basina geldi 120euro vardi hesabima parasi oldukca gonderdi. Bu dunyya yalan dunya zamani gelince onlarda odeyecekler.