kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangisini yazalım dostlardanmı başlayalım yoksa tanımadıkları dan mı bilemedim 😀💸💸💸
zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanıdıklarımızda buna dahilmi
evet hocam bende patronuma 2000 tl vermiştim eylül ayında kaç ay oldu hala verecek ama onu dolandırılmadan saymıyorum beraber ekmek yedik o kadar. inşallah verir