merhaba arkadaşlar hali hazirda şahıs sirketim mevcut istisna belgesini çıkarttım akabinde ziraat bankasina hesap açtırmak için gittim fakat kimsenin bilgisi yok gelir istisna hesabı açamıyoruz dediler muhasebecimin de bilgisi yok bilen arkadaşlar varmidir ben şahıs şirketi olarakmi hesap actiracagim yoksa kişisel mu olacak