Kuzeykent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yönetimle aramda iyidir aslında ama görevliye her yere söyle kaldırsınlar demişler bende tabi görevliye biraz sitem ettim yönetim gelip neden söylemiyor vs gibisinden.
Yani mesele paspas olunca canımı sıktı bu durum. Tüm binayı gezmişler söylemişler vs.
Siz kat maliki değil misiniz karar alınsa imzanız olması lazım zaten. Yönetici totosundan kural getirmiş görünen.