Forumda bir kaç kişi var engellediğim. Onlar yüzünden gül gibi firma devir ettim. Gece 5 de ararlar. Cevap vermezsen r10 şikayeti ile tehdit ederler. Hakkımı da helal etmiyorum onlara.