Voyage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu ucuz / pahalı konusu değil.

1) Brent petrol fiyatı artınca tabela değişmiyor mu? Değişiyor

2) Brent petrol fiyatı düşünce indirim uygulanıyor mu? Uygulanmıyor

3) Brent petrole göre hareket edilmiyor ise neden artıştan istifade edip, düşüşten men ediyoruz?

Sorum ve sorun bu?
çünkü bunlar suçu dıj güçlere atmak için söylenen altı boş sözler
aslolan battık, ülkece battık. tutamıyorlar artık, öyle böyle batmadık, hindistana döneceğiz 5 yıl içerisinde