Bizde ne yapalım gece 3 de görüntülü arayıp naptın diye soranmı sabah 5 de hesabım çalındı diye arıyanmı 1 aydan fazladır her gün ödemeyi atcam diyip oyalayanmı yabancı müşterilerin gözünü seveyim cidden