krall54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
troll musun nesin kardeşim sen ya, bizim 20 liramız geçerli bir para birimi mi? 20 liraya almanya'da ciklet alamazsın neyden bahsediyorsun sen?

Adam 2 para birimi ile yakıt alırken sen 22 para birimiyle yakıt alıyorsun, bu kadar mı beyniniz çalışmıyor sizin?
bu kafadakiler yüzünden bir adim ileri gidemiyoruz.
Euro ile tl çarpiyorlar birim olarak hesaplamayi bilmiyorlar.