Hocam ben ingiltere'de yaşıyorum akşam 18:00'dan sonra asla yazmazlar (Türk değilse tabi) Eğer acil bir durumsa özür dileyerek başlarlar. Hafta sonları yazmazlar. Çalışma saatlerim WhatsApp'ta yazar misal asla bu saatler dışında yazmazlar çok acilse mail atarlar. Çünkü bu şekilde yetiştirilmişler. Önce hayat sonra iş olarak