Brent petrol 92 Dolar'dı 130 dolar olunca 23 TL yaptılar. Simdi brent petrol 102 dolara kadar geriledi. indirim ise 2 tl oldu. Dolandırılıyoruz, kerizleniyoruz yine. Bu ülkede artan bir şeyin fiyatının düşmeyeceğini bir kez daha öğrendik. Şuan motorinin fiyatının en kötü ihtimalle 15 tl olması lazım.