whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kültür ve düşünce çok güzel ama ne yazık ki bizim insanımızda yok. 3 kuruş paraya hizmet yaptırıyorum diye olmadık saatlerde ararlar. Sırf böyle densizlikler yüzünden telefonumun interneti kapalı ve sessizde uyuyorum. Hatta 4 aydır sosyal medya danışmanlığı vermeyi bıraktım böyleleriyle uğraşmamak için.
Global - yerli hemen hemen 20'ye yakın markayla çalışıyorum. Aybaşı en hızlı ödeme aldığım firmalar Ukrayna ve Singapur'dakiler. Ayın birinde teşekkür notlarıyla ödemeler hesabıma tık düşer. Ukrayna'daki savaş durumundan ötürü adamlar ofislerni Moldova'ya taşıdılar, o durumda bile ödememi değil 1 gün bir saat aksatmadılar. Türk firmalar sakız gibi uzatır ödeme sürelerini, en ufak aksaklıkta işi bırakmakla tehdit ederler, mobbingin biri bin para. Her şey alenen ortada aslında. Herkes biliyor kimin ne olduğunu.