Ben Türk gördüğüm anda muhabbeti kesiyorum. Hemen bir pazarlık, gereksiz bir samimiyet başlıyor. Yabancılar 400-500 euro öderken sesi çıkmıyor, bizimki Türk olduğumu bir şekilde anlarsa abi bende Türküm, abi bak 16 ile çarpınca çok para gel onu 1000 lira yapalım falan diyor. Yazılımın her ayrıntısına çekilmiş videolar, pdfler mevcut bunlara bakmak yerine abi bir yayın ver anlat bilmemne. Kusura bakmasınlar ama Türklere hizmet vermek, beğendirmek çok zor.
En sevdiğim müşteriler, Na, Canada, Japonya, Almanya
En çekilmez olanlar, Çin, Türkiye, Fransa
Dürüst olayım burada 300 lira yazsam 50 lira olur mu diyecekleri minik projeleri 1000-1500 eurodan satıyoruz, adamlar ayda 1 kere bile soru sormuyor. Adamlarda pazarlık denen bir olay yok. Çünkü bakıyor bu adam bu parayı yazdıysa işin hakkı budur diyor.