Yillar once calisirken aksam 9-10 da whatsapptan yazan, sabah 7 de yazan bolca musterim vardi.
Hepsine "calisma saatim 9-18 arasi. Bu saatler icinde de isteklerinizi whatsapp'la degil, emaille bildirin. Telefon aramasi sadece gercekten acil isler icindir" diye diye egittim.
Su anda asiri rahattim, kimse gecenin birinde taciz etmiyor.

Biraz da insanlarin karsi tarafini nasil alistirdigyla ilgili.
Su anda mesela forumdan birine grafik isleri yaptriyorum ara sira, sabah 8de yazsam cevap verir, aksam 8 de de yazsam cevap verir. Ve cevabi genelde bilgisayar basina gecnde bakayim olur ve bir bakiyorsun ki gece 12de isimi halledip cevap veriyor. Peki ben simdi ertesi gun bu arkadasa gece 11de yazdigimda hata mi etmis oluyorum yoksa dogru mu yapmis oluyorum. Hep yazarken geriliyorum, acaba rahatsiz ediyormuyum...
Normalde email ile atiyorum isleri ama bir iki sefer mailleri gormezden geldi, bana lutfen email attiginizi whtasapptan da bildirin diyen de kendisi..

Bu sadece bir ornek. Yani isin ozeti, sadece karsi taraftan dusunceli olmasini beklemeyin. Biraz da siz onlari egitin

Iyi geceler herkese, gec oldu