Bu kültür ve düşünce çok güzel ama ne yazık ki bizim insanımızda yok. 3 kuruş paraya hizmet yaptırıyorum diye olmadık saatlerde ararlar. Sırf böyle densizlikler yüzünden telefonumun interneti kapalı ve sessizde uyuyorum. Hatta 4 aydır sosyal medya danışmanlığı vermeyi bıraktım böyleleriyle uğraşmamak için.