Miray Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke maxigeyik olsaydı hahaha
Keşke başıma gelmeseydi hocam bende maxigeyik açmak isterdim ama olay artık ciddi boyuta geçti ailem ulasamiyor