Herkese merhaba gece gece vaktinizi almak istemezdim lakin son zamanlarda artan bu olay üzerine konu açmak istedim.
Yaklaşık 2 senedir bildiğiniz üzere pandemi sebebiyle vaktimizin çoğu evde geçti/geçiyor.
Evde hareketsiz vakit geçirmenin de etkisini düşündüğüm bir sorun vücudumda mevcut.
Bunun için henüz doktora başvurmadım,siz değerli R10 ahalisinin fikirlerinizi almak istedim.
Örneğin bir insan kalp atışını doğal olarak hisseder ve istediği takdirde duyabilir.
Fakat ben bu hissiyatın derecesinden ve vücuduma etkisinden muzdaripim.
Her kalp atışımda vücudum parkinson hastaları gibi titriyor. Bunu, oturduğum zaman çok fazla hissediyorum. Yani oturduğumda sabit duramıyorum. Her kalp atışında sağa sola doğru istemsiz bir şekilde vücudum hareket ediyor.,
Bunun dışında ellerimde de titreme mevcut.
2 senedir her ne kadar evimizin (müstakilden apartmana dönüştürdük) inşaat sürecinde fiziksel ve mental olarak çalışmış olsam da 15-20 kg bir şey taşıdığımda hemen ellerinm titremeye başlıyor.
Kasların zayıf dediler o yüzden sınavdan sonra spora başlamayı düşünüyorum.
Şimdiden değerli yorumlarınız için her birinize teşekkür ediyorum