Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benzin pahali değilki zaten ülkenin para birimi değersiz

10 sene önce benzin 3.6 tl euro 2 tl iken kimse biz benzine neden 1.8 euro veriyoruz demiyordu

Sebep kötü yönetimdir
Sonuçta kurdur
Kurun sonucuda ithal ürünlerdir bu kadar basit
Benzin pahalı kardeşim.

Bu senin ülkenin durumu: (Paranın alım gücü)

Switzerland 147
Iceland 127
Israel 126
Denmark 124
Norway 124
Australia 120
Ireland 118
Luxembourg 118
Sweden 114
New Zealand 112
Finland 111
Japan 107
United Kingdom 105
Netherlands 103
Belgium 102
Canada 102
Austria 101
France 100
United States 100
Germany 95
Italy 89
South Korea 88
Spain 84
Slovakia 77
Portugal 76
Estonia 75
Slovenia 75
Greece 73
Czech Republic 68
Latvia 68
Chile 66
Lithuania 61
Hungary 56
Mexico 56
Poland 52
Colombia 43
Turkey 36

Bu da sana en yakın puana sahip ama senden daha iyi durumdaki ülkenin benzine harcadığı para: 1 LT - $0.6.

Mexico - $1.15 / litre
Poland - $1.2 / litre
Columbia - $0.6 / litre


Sen Polonya kadar iyi "para alım gücüne" sahip olsan, 17 TL vermen gerekir.