Merhaba sayın R10 Üyeleri;
Ben bir kişiye davetiye vererek R10'da üye olmak istiyor yardım etmiş olacağım.
ama öyle fazla tanıdığım biri değil 1 - 2 kere alışverişimiz olmuştur sadece
asıl sorum şu bu kişi -Tradelik iş yapsa davetiye attığım için banada yansırmı şimdi şöyle düşünüyorum.
bazen en güvendiğinin bile ne yaptığı belli olmuyor sorumlu neden tutulayımki diye düşünüyorum ama tersini düşünenlerde oluyor
işi bilen birisi cevaplayabilirmi acaba