SeoDoktorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef site girislerini verebilecek bir durum yok. Sitenin trafigi aylik 8 milyon. En ufak bir terslikte cok ugrastirir, 2008 den beri bu islerin icindeyim, ogrendigim birsey varsa oda site girislerini kimseye vermemek. Agzimiz cok yandi bu konuda daha once. Buluruz R10 dan bulamazsak baska forumlardan buluruz, gene bulamazsak pakistandan buluruz hindistandan buluruz. Problem degil.. R10 da herkes zengin olmus anladigim kadariyla, herkeste prensipler, kurallar.. Tok satici olmus herkes
İnsanlara yaklaşımınızı değiştirmezseniz Hindistan’dan bile bulamazsınız ve evet zenginim hamdolsun. İyi akşamlar