nozkokcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan datanın büyüklüğü değilde onu ne için kullanacağın?
Mesela önceliğin anlık yüksek sayıda okuma yapmak mı?
Yoksa rapor çıkarmak mı?
Yada sürekli insert işlemi mi yapacaksın?
Datanın yapısı nasıl? Cache işini çözer mi yoksa her kullanıcı için (okuma yaptığını varsayıyorum) yeniden hesaplama vs gerektiyor mu?
%80 okuma hizmeti diyebiliriz.