Hocam ben su içsem bile kilo alıyorum ama şunu farkettim aile evinde daha fazla kilo alıyor insan yağlı yemekler , tabağı sonuna kadar bitirmek zorunlu olunca mecburen kilo alıyor insan . Suan öğrenci evindeyim 4-5 aydır 83 kiloydum 72-73 kiloya düştüm yemek yapmaya üşendiğim icin bazen peynir ekmek yiyorum uğrasmamak için . Bizim genetik galiba kilo almamız akrabalarda vs de kilolu çoğu ama farkettiğim birşey var biraz ayıba kaçabilir kusura bakmayın ama günde en fazla iki kere tuvalete çıkılıyor veya daha az da olabilir belki de sadece bende bu durum vardır ( büyük olandan bahsediyorum ) sizde daha az çıkmaya çalışabilirsiniz . Zayıf insanlarda denk geldiğim kadarıyla cok fazla tuvalete çıkıyorlar ve yedikleri hepsi gidiyor . Umarım herkes istediği kiloya ulaşır .