blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende zaten kanva ile prof. bir konu tasarımı yapabileceğimi düşünmüyorum, "basit" olarak belirttim.

Elinize sağlık en azından fikir oluşturdu kafamda çok teşekkürler



Çok teşekkürler, aman aman bir şey istemediğim için ufak vakit ayırıp kendim yapmak istiyorum, ilginiz için çok teşekkürler.


Elinize sağlık, demek ki olabiliyormuş )



Eline sağlık Adem hocam, herkes daha iyisini elbette yapar. Bol kazançlar



Teşekkürler hocam kanva üyeliğim mevcut, deneyeceğim
kanva ile prof tasarımlarda çıkarta bilirsin tabiki, adobe illustrator, adobe photoshop gibi olmaz ama en azından, iş görüyor.