eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse kusuruma bakmasın ve kızmasın. en sevdiğim tek sevdiğim zam olayı.içki ve sigaraya zam.bayılıyorum bu zamma.umarımki bir noktadan sonra içmez artık kimse sağlığını düşünür.
Hocam pardon da size ne? İnsanların yaşama sürelerinin 30-40 yıl olmasından size ne?
Size ne gibi bir etkisi var? Ayrıca devlete ne?
İstersem sigara içer 30 yıl yaşar ölürüm, istersem içmem 50 yıl yaşarım. Size ne, devlete ne?
Uzun yaşiyim diye mi yapıyorlar bu zamları sence?
Çok komik vallahi..