Burada insan faktörü devreye giriyor. Bir Polis size öyle der, bir Polis 1 kuruş dahi olsa davacı ol der.
Kişiden kişiye değerlendirmeler değişebilir. Bu hayatımızın her alanında bu şekilde.
Genel itibariyle Polislerimizin bu şekilde davranacağını düşünmüyorum. Siz spesifik birine denk gelmiş olabilirsiniz.