Merhaba arkadaşlar, IPv4 proxy i web tarayıcılarına entegre etmek ve bu şekilde sosyal medya hesabımıza giriş yapmanın bir yöntemi var mıdır? Bir sonraki seferde tekrar aynı proxy i girip tekrar aynı bağlantı ile giriş yapmak maksadıyla nasıl bir yöntem üretilebilir ? teşekkürler