elinize sağlık üstadım
oldukça iyi bir fikir. geliştirilip ilerletilirse de çok daha farklı yerlere varabileceğini düşünüyorum.

bu arada haftalık 1000 getirmemi sağlayan şey aslında tam olarak mail otomasyonu.
listeye her kaydolan kişiye belirlediğimiz akış ve koşullara göre mail gönderen bir sistem.

daha ötesinde dinamik olarak sepete ekledikten sonra alım yapmayana sepetteki ürünleri indirimli olarak mail göndermek vs.
trendyolda falan gördüğünüz sistemin aynısı yani

söylediğim miktarları çok görenler sistemi tam anlayamamış sanırım. çünkü benim kazandığım devede pire.
bu sistemler için misli ödeme yapanlar var. araştırırlarsa bilgi sahibi olabilirler.