Tamam o zaman memur bey bu beyaninizi bana yazili olarak verir misin demelisiniz sonrasinda tabi ki vermeyecek. Siz de 155 i arayip durumu mesaj birakacaksiniz detaylari ile. Varsa yaninizda bir kac sivil ile tutanak tutabilirsiniz. Sonrasinda dogru savciliga, gorevi ihmal sucundan sikayet.

Zaten siz bunlarin birisini yaptiginizda memur bey yanlis anlamissiniz beni kusura bakmayin buyrun sorun nedir diyerek yardimci olacak.

Maalesef ulkemiz