sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatlar çok değişir kullanılan boyaya işçiliğe iğneye göre fatih erdal var çok pahalıya yapsa da işçiliği aşırı iyi
Dunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimin üstünde bir dövmem var, cleopatra.ink duymadıysan içlerinde en iyileri.

Yaptırdığım dövme iyi ve kaliteli birşey olsun istiyorum iki gün sonra solmasın mesela beleğimde kalp dövmesi var zamanında 400 e yaptırmıştım ama pişman değilim hala ilk günkü gibi