CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar para verecekken az daha bekle hocam fiyatlar düşer sen appledan şaşma.
Hocam Apple düşmüyor sürekli yükseliyor aksine tam 11'e niyetlenmiştim fiyatları uçtu yine kaldı baktım Apple'ı beklersek tuşlu telefonlara geri döneceğiz alternatifleri değiştirdim bu nedenle.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eski bir modeli çok anlamıyorum ama facebook olsun nette olsun işlerimi yapabiliyorum.3 sene önce mi ne 1300 tlye almıştım.Şuan olmuştur 3000 falan
Hocam benim kullanımım biraz fazla yoğun o yüzden o model işimi görmeyecektir.

Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ne alacaksan samsung al derim hocam farketmez modeli
Bakalım şu an benim de aklımda Samsung var son an da kafam tersten esmezse Samsung ile yoluma devam edeceğim inşallah