Böyle konu açınca bakayım dedim siz kaç paraya satıyormuşsunuz
..



1 HAFTA ÖNCE 75 olan fiyatlar bir hafta sonra 65 olmuş.
üstelik r10 üyelerine ayrıcalıklı 10 tl daha pahalı


yani siz ilk 1 hafta boyunca HAK mı yediniz !!!!