1000TL'yi toplu mail kullandıkça tasarruf sağladığını düşünmenizi istediğinizi anladım. HTML formatı destekliyor görünüyor panelde ama metin editörü yok + PDF eklenebiliyormuş.
Script 500TL'ymiş .