tam anlayamadım kusura bakmayın geçen ki konuyu da anlayamamıştım zaten. haftalık 1000 lira biz mi kazanacağız siz mi ?
mail kısmı ile ilgileniyorum html formatı destekliyor mu ve %100 inbox a düşer mi herhangi bir sunucu da kullanabilir miyiz özel bir sunucu mu almak gerek. bu konularda bilgi alabilir miyim.