Ben piyasa da 3 aydır varım.Adobe satışları yapıyorum bu konuda gayet yeniyim ve foruma yaklaşık 2 aydır aktif ve sürekli kullanıyorum.Kendi kategorimde yanıma fiyat olarak yaklaşan hocalarımızk biliyorum veya ömür boyu lisanslı diyip insanlara crack satanları,benden önce fahiş fiyata satış yapanları biliyorum.Ben satışlarda ilerledikten sonra neden indirdiniz bu kadar?Bence sizlere tavsiyem hocam insanları saf yerine koymayın ticaretinizi düzgün yapın demek ki kâr marjınız çok yüksek demek ki ederi bu fiyatlar.Burda kullanan insanlar adobe a gücü yetmeyip alanlar yazık hocam kimse kolay ekmek kazanmıyor.Allah herkese kazancın da hayırlısını nasip etsin.Dilerim daha çok kazanır herkes.Ama forumda bu fiyatlarla kimseyi kandırmayın.Ben yokken yüksekten sattığınız insanlar adına utanın hocam.Kusura bakmayın hocalarım ticareti herkes yapamaz,kişilik olmadan.Hayırlı forumlar hocalarım.
KİMSENİN NE EMEĞİNE LAF EDİN NE DE KİMSENİN EMEKLERİNİZE LAF ETMESİNE MÜSADE ETMEYİN.