Aynı şekilde başıma bir olay geldi siber şubeye gittim polis memuru açık açık bir şey çıkmaz burada bir sürü dosya bekliyor sürekli erteleniyor vs. dedi. Şikayetçi olma dedi ama ben yine de oldum