Bugları çok falan değil aslında. Cyberpanelde sorun yaşayan çok nadirdir. Sorun yaşanan taraf openlitespeed. Openlitespeed biraz karmaşık, alışılmadık şeyler çıkarabiliyor. Plesk elbette daha iyidir ama ngnix kullanmak istemiyorsanız cyberpanel tavsiye ederim.