Paramız var nasılsa, dışardan alırız diyenler vardı ya hani, onlar otobüsün tepesinde seyahat etsin.
Ürettiğini kapatırsan, dışarıya bağlanırsan bu daha başlangıç. Yol yakınken eski üretim günlerimize dönmeliyiz, cidden bunlar iyi günler.
Üretmek üretmek üretmek! Vatandaş yapamıyor işte, ne gücü yetiyor ne de cesareti kaldı. Eski günlere acilen dönülmesi gerekiyor, kişisel fikrimdir.
Hala dışardan alırız nasılsacılar varsa dediğim gibi, otobüsün tepesinde gitsin işine gücüne.