Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne istediğini açıkla o zaman hocam hat istiyorsun millet açık hat anlıyor benim üstüme olması lazım diyorsun git al bayiden muhattap olmayalım lütfen engelle geç beni.
marketten ekmek mi alıyosun? benim hattımı niye başkası kullansın? başkasının hattını ben niye kullanayım?
hat istiyorsam kendi üstüme olması gerekiyor. Sen diyorsun ki git elalemin hattını kullan.
ya sattığınız başka adam terör örgütüne hizmet eden biriyse adamın hayatını karartmaya hakkın yok
birde 120 lira istiyor. zaten yeni hattı 150 den alabiliyorum ay sonu 75 liraya kadar iniyor

yaptığınız da dediğiniz de legal değil. yaptığınız kul hakkı.